Underbar höstdag

(Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.)


Vilken dag det är idag. Blev hemma från jobbet då jag har sjukt ont i nacken. Förstår inte vad det är med den. Började igår eftermiddag/kväll kan knappt vrida huvudet. Någon som har bra tips för att bli av med de?

Jag och Sonja kom nyss in från en underbar promenad vid Renströmska. Sonja hade en toppen promenad då jag inte ville ha en i kopplet för nacken så hon fick gå lös och nosa hur mkt hon ville. Vilken hon verkligen njöt av. Hon var enormt duktig och stannade upp kollade efter mig och väntade på mig. Fick några bilder på henne bland höstlöven också men denna var den bästa :) Nu ligger och och snarkar gott här hemma och jag skall kolla på One Tree Hill och kurera mig väl så jag kan jobba imorgon.

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin hon är :)

2010-10-11 @ 19:46:40
URL: http://bengtssonjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0