Tråk väder !

 

 


 


Vad hände med det fina vädret? :O Helt plötsligt blir det regn! Men skönt på ett sätt då jag jobbar idag till 20.15 så kan det gott regna. ;) Men på torsdag beställer jag fint väder så man kan sola! ;)

Igår gjorde jag lite ärenden i stan. Var förbi tatueringsstudion och bokade tid. :) Den 17 december sätts nålen i min arm och bildar en Sonja bild! Längtar sjukt mycket nu men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det väl? Lägger upp bilden jag skall tatuera på underarmen längre ner! Bilden är målad av Lisa och är helt fantastik! Är så sjukt nöjd!

Nu skall jag gå och diska vilket är sjukt tråkigt men måste göras!
Ha det gott!


Bilden är klickbar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0