Liseberg idag!

(Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.)



Woho. Nu skall jag städa det sista i lägenheten innan tjejerna kommer. :) Sonja är som ett klistermärke på mig och är en trogen förljeslagare. ;) Ikväll blir det som sagt Liseberg med jobbet. :) Kommer nog bli skoj! :D

Har jobbat idag 10-15 rätt go tid faktiskt. Imorgon jobbar jag 11.45-16.15 helt okej. Tänka pengar! ;) Slapp åtminstonde lång lördag idag! :D Nu skall jag blåsa håret och sedan äta lite också. Samt så skall Sonja ut på en promenad!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Jens

Det låter trevligt hörru du du! ;)

Du klagade ju sist på att inga kommenterar din inlägg, så jag tänkte i alla fall göra En insats hehe ;)

Goa jobb dagar du hade då, själv har jag låååååånga dagar i helgen hehe :p

2010-05-29 @ 22:23:23
Postat av: Helena

Det var en rolig dag =) Vi får göra om det där, när jag har Gabriel...

2010-06-08 @ 15:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0