Catwalken...

"Modell": Jag
Fotograf & copyright: Janne Modin




Idag har jag gått som modell för min systers kompis Tereses kläder hon själv skapat. Dock blev det så att jag gick för 4 tjejer till ;) Så jag hade att göra kan jag lova. Här kommer en bra bild i en super söt rosa klänning. :) Synd att den var lite stor över bysten. Började dagen hos en super duktig make-up artist som jag faktiskt inte kommer ihåg namnet på. Blev super nöjd med min sminkning! Sedan rog vi vagnen upp till naturhistoriska för att träna, fålla in kläderna, fixa det sista. Sen var det catwalken som gällde. Gick i ett par skor som var 1-2 storlekar för små :/ Men klarade det iallfall! Fler bilder kommer säkert någon annan dag men nu är jag så trött!

Kommentarer
Postat av: Anka

Coolt... ;)

2010-05-22 @ 20:55:04
Postat av: Nora

Bella donna, vad snygg du är! Fin klänning med! Lova att lägga upp fler bilder, kram, ses på jobbet /Nora

2010-05-22 @ 21:44:24
Postat av: christine

Vad fin du är:) Klänningen var verkligen supersöt. Jag vill se fler bilder!

2010-05-25 @ 23:39:03
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0