20100528


 

 

(Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.)


Snart går vi in i Juni månad. Åh vad jag längtar efter sommaren. Åka ut till havet ligga och pressa i solen hela dagen :) Kunna gå i jeans shorts och tubtop. Eller bara en enkel sommar klänning. Give me now! Inte detta halv trist väder.
Snart är det dax för alla skolavslutningar och lillebrors student. Liten blir verkligen stor. Lillkillen är nu snart 19 år. Presenten är köpt dock kan jag inte berätta det här. Han kanske är här inne och kikar? Super snygg iallafall! Nej bror inga tråkiga pengar får du! ;)

Sen längtar jag efter svenska jordgubbar. Mmm i ovispad vispgrädde och strösocker ovanpå. :) Mums! Det är sommar för mig. Sedan på med gladiatorsandalerna som hänger kvar sen förra sommaren. :) Lovely!

Ne nu får jag sluta sitta här i soffan och drömma mig bort till sommaren. Hoppas den kommer snart. På riktigt menar jag då... :)

Godnatt och sov gott söta människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0