En sån där dagen efter! ;)


Startade dagen med personalmöte sedan blev det jobb till kl5 då Christine och hennes kille hämtade upp mig för att åka hem. :) Sen lagade vi mat, blev en thairätt med nudlar. Underbart gott! Drack lite vin och tjötade!

Sedan vid halv 11 mötte vi upp Nora inne i stan för att gå till tranquilo. Hade super trevligt trots att vi satt precis vid högtalaren och hörde knappt va man själv tänkte.. ;) Sedan blev det vidare till Trädårn för min och Noras del. Stackars Christine skulle upp och jobba idag. Jag och Nora dansade till sena natten. Trodde vi aldrig att vi skulle bli kvar så länge eller hur Nora?! ;) Skoj vart det iallafall! :D

Men idag är man inget vidare kaxig ;) Ska snart ut och gå med SonjaBonja en tur. Tror jag behöver frisk luft! ;)

Byebye kära ni!

Kommentarer
Postat av: Dissy

Hehe jag var askalas när jag kom hem. Varför slår det alltid till när man kommer hem?



Så ni stannade på trädgårn. Jag ville också dansa hela natten! Men det var roligt så länge de varade:)

2010-06-12 @ 19:17:17
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0