It's My Birthday! :)


Hej alla goa!

Nytt år har startat och jag har som nyårlöfte att uppdatera bloggen bättre och roligare! Julen har varit toppen och jag fick super fina julklappar. Jag fick mig en systemkamera, som jag önskar mig! Tusen tack. Jag fick själva huset av familjen, 30D var det och objektivet Sigma DC 17-70mm av D♥:) Fick lite saker till den som minneskort och sånt. Sedan fick jag ett par tofflor av lillebror. Precis som jag hade önskat mig. Så nu har jag ett par mystofflor att strosa runt i lght med. Sedan fick jag andra bra saker också såklart!!

Sigrid fyllde år och jag skickade ett litet handgjort kort. :) Blev riktigt nöjd med det! :)

Vi har även hunnit renovera hallen. Och den blev super fin! Väggarna är ljusljus grå förutom den vi hänger jackorna på där är den en mörkare nyans! Vi är super nöjda med den. Så nu skäms man inte över något rum!

Idag är det som rubriken säger min födelsedag! Igår hade vi några lise-vänner på filmmys och de sjöng för mig 00.00 :) Kollade på skräckfilm. Fick en super fin BH av D
♥. Och sedan gjorde jag lite smycken som skulle vara julklappar till kusinerna med respektive. De blev toppen. Sedan bakade jag två prinsesstårtor till kalaset som vi hade hemma hos mamma och pappa. Dock blev det en HEL tårta kvar :O haha. Men god var den iallafall. Av mamma och pappa fick jag mig ett minneskort till på 4GB och av lillebror fick jag ett par jätte fina örhängen. Av moster med familj fick jag mig assisetter i serien MINE som jag samlar på samt en salladskål i samma serie. Tacktack! Sist fick jag av min syster Härliga hund tidningen & blommor :) (Fick kameran i både julklapp och födelsedagspresent)

Lägger upp alla bilder imorgon men nu måste jag sova. är påväg att bli sjuk och det vill jag inte. Men imorgon kommer det upp! :)

Kramar och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0