Hej Vinterland Hej Snö!





Ja sån här motivation till att skriva på bloggen har jag inte haft på länge. Riktigt länge. Skoj!
Ja som det snöat i natt. Rotade fram Sonjas täcke och vi gav oss ut i snön. Till Sonjas förskräkelse. Gjorde allt för att gå hem igen. Kallt var det men desto skönare att komma hem igen.. Fick några fina bilder på Sonja i snön.

Har även tagit ner julen i vardagsrummet idag och intagit "Vinterland" bytte ut det röda mot det turkosa. Jag är så nöjd över mitt färgval. :) Har dock kvar julstaken men den är så fin! som ni ser bytte jag ut detaljerna i zinkfatet från tidigare inlägg "klicka här för att komma dit" och la in lite fejk snö, nötter, kanelstänger och papperssnöstjärnor. I med ett turkost ljus och det känns vinter men ändå mysigt. :)

Imorgon blir det MyDog för min och Sonjas del. Hoppas hon kommer vara på bra humör.

Ha en toppen kväll!
(börja kommentera folk!! ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0