Förlåt Förlåt!

Blivit dåligt med uppdatering, I Know! Nu sitter jag som en en zombie och försöker då i mig lite frukost. Borde vara förbjudet att behöva gå upp så här tidigt! Sitter på den andra datorn så har tyvärr inga bilder. Menfår fixa det ikväll. Skulle egentligen på Fest hos en kompis men tror imte jag orkar det både förskyld och jag kommer vara helt död ikväll efter ,mitt mega långa arbetspass. Så det blir nog inget. Jobbar 12-15.45 imorgon också i Göteborg.

Men men nu skall jag göra i ordning mig tror bussen gick 59 eller 58.

Ha en toppen dag, jag vill vara leeeeedig!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Men Cissi lilla, nu har du varit dålig på att uppdatera igen! Vart är bilderna från MyDog? :(

2010-01-20 @ 13:07:43
Postat av: christine

Nej, de små frukterna har jag köpt: ) De är egentligen nageldekorationer:)

2010-01-20 @ 13:29:18
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: Sigrid

Det kan banne mej inte vara lätt att försöka blogga m dina arbetstider!!

Du är förlåten <3



Bullepussar från Småland

2010-01-20 @ 22:20:51
URL: http://sigridkarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0