Ensam hemma

 


 

Godkväll!
Dagen har kort men bra! Jobbade mellan 11-18.15 så de  var en skönd dag. Imorgon tror jag jobbar mellan 12-17.30, go tid! Röd dag också! Köpte med mig en skvallerblaska, brömhultsjuice och naturgodis. Massa chillinötter, torkadebananer överdragna med choklad och saltade jordnötter. Mums! Riktigt tjejmys och en såklart en snarkade bullis vid min sida. :) Tyvärr äter man alldeles för mkt nötter och man mår sedan illa, vilket jag gör nu! :/ Urk! Men saknar D♥ ganska mycket. Men han kommer hem på torsdag hoppas jag.

Imorgon skall jag sy en scarf till Sonja och en till Vera så jag sedan kan lägga de på posten ner till Växjö. :) Men det blir imorgon. Och så skall jag göra ett födelsedagskort till Farmor som också skall läggas på lådan. :)

Ha en fin kväll nu skall jag fortsätta kolla på Paradiset. Älskade böcker!

Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0