Enchiladas, tack!

 

Ikväll har jag och D♥ lagat mat. Vi funderade långt och länge på att koka ihop något skoj som vi inte gjort innan och vi ville göra det av köttfärs. Jag kom då på idén med "enchiladas. Vilket var ruggigt länge sedan vi åt. Vi jobbade som ett team och fick ihop en mer än god måltid. Och hör och häpna fick vi även ihop 14 matlådor också! Så nu har man mat... för ett tag iallafall! :P Jag tog på mig att fixa en god efterrätt som var enkel och vi hade kvar vaniljsås efter tårtan igår så jag värmde lite hallon i micron och varvade vaniljsås med hallon. Mycket gott och väldigt enkelt. :) Toppen!

Nu har vi legat och degat i soffan resten av kvällen. Jag har gjort lite bullisberlocker till Mydog då jag tänlte få sålt några när jag sitter i montern. På torsdag mellan 12-15 och lördag 15-17. Kommer bli skoj.

Nu skall vi sova. Ska upp och jobba imorgon. Hoppas jag känner mig lite kryare då men vi är bara två imorgon så då kan man inte stanna hemma. hejja mig helt enkelt. Men ha en bra kväll/natt så hörs vi säkert på bloggen imorgon!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0