28 januari

 


 

Godmorgon Godmorgon vem är det jag tjötar med? (På bred göteborska) =)

Nu sitter jag i soffan har precis fått i mig lite special K och myser med hundarna. Idag åker Otto hem :( Kommer sakna honom. Sedan blir det ut en sväng med hundarna och sedan traska iväg till bussen. Blir jobb 11-20.15 idag. Fuderar på vad jag ska hitta på jobbet. Om det inte finns varor kvar vill säga. :)

Ikväll kommmer mamsen, mys! :)  och ni det blir tyvärr inget recept på 5 min kolan. Tyvärr ville den inte stelna så vi fick äta den med sked. Haha man kan inte alltid lyckas! =)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Hoppas ni gillar att jag uppdaterar mer aktivt nu.. Har fått ny inspiration igen får se hur länge den håller :)

p.s idag har jag och D varit ihop i 4 år och 3 månader! :)

xoxo
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0