Har blivit med skidor


(Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.)



Ja igår blev man med ett par sjukt snygga skidor och sjukt snygga pjäxor. :) Så nu kommer jag vara snyggast i backen. Med min chock rosa mössa, nya skidglasögon, vita pjäxor och lila skidor. :D Ska hitta en jacka bara... Vill ha en slimad svart skidjacka. Men vi får se. Skidorna var ju som sagt inte gratis ;) haha.

Idag är det städning som står på schemat men har tröttnat så jag sitter här nu. Ska ut och ta disken sen. Varför väntar man alltid för länge? Så det blir ett rejält berg? Men man får väl skylle sig själv antar jag! Vid 3 ska jag på ett pass nere på hela hälsan. Blir Step up för min del idag. Skönt att röra på sig!

Nu måste jag fortsätta med städandet! Så man får slut på eländet! ;)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0