Dålig uppdatering...

(Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.)
Kvällens semla


Men här kommer den iallafall... Helgen bestod av att jobba lördagen sedan blev jag ompysslad av D. Först sov jag några timmar då jag till och från blir sjuk nu. Vet inte vad det är med mig. Har ständig huvudvärk och i lördags fick jag plötsligt feber på jobbet och dagen efter hade jag bara lite ont i halsen.. Han åkte ner och köpte frallor och gott så vi åt det som en kvällsmat...

Söndagen begav vi oss till Sisjön och Stadium XXL där jag hittade ett par snygga skidglasögon till Branäs. Kollade lite på Skidor och så. Sedan åkte vi till 421 och kollade lite till på skidor på inter sport. :) Sedan vidare till Ikea där vi köpte två stycken badrumsskåp. Blev jätte bra :D Fikade där och myste!

På kvällen lagade vi flygande Jakob ihop. :) gottigt och kollade på film. Imåndags var jag ledig och gjorde minsta möjliga... :) Det behövs det också. Sedan har jag jobbat. Imorgon är jag ledig igen och då kommer Mia med Mini Saga vi ska gå en promenad.

Nu har vi ätit semlor. :) mums!!

Nu ska jag återgå till roomservice!
Ha det fint
Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0