2010-02-16



Ja då var det kanske dax att skriva några rader. Var ett tagsedan men har tappat suget lite igen, vilken periodare jag är. Usch! Men här kommer iallafall ett inlägg. I helgen var jag och D i Sthlm, tyvärr var det dimmigt heeeeela tiden så blev nog inga jätte bra bilder :( men det får jag helt enkelt leva med.

Elin när vi åker upp i vår kommer vi säkert få finare bilder! ;) du och kungen i solnedgången, ja det skulle varit något! ;) haha. Bara jag får prinsen :P

Igår var vi även hos Jessica i Götene och hälsade på. Människan är ju smalare än mig nu dx att dra igång ordentligt nu och få bort "bilringen" haha. Ne blir att dra ett hårt pass på gymmet imorgon helt enkelt...

Sitter och lyssnar på en låt som D förklarade att han hade kollat upp vad det handlade om och nu är jag helt kär i låten för att den inte handlar om kärlek som alla andra gör... " Hero Of War" - Rise Again. Nu är jag helt fast! :)

Nu blir det jobb jobb jobb men helgen är jag ledig och helgen efter kommer min ELIN! Wiho! Blir "After Work" på fredagen i Vasa Stan med kanske Lukas och Dennis. Ska bli riktigt skoj har inte festat med killarna sen studenten :O shit vad gammal jag kände mig nu. Är ju snart 2 år sedan man sprang utanför dörrarna på Marksgymnasium. 2 år sedan. Det är galet... Och snart är det dax för lillebror att göra det.

jaja tillbaka till där jag var, vi ska iallafall på after work på vårt eget sett på fredagen och lördagen blir det troligtvis shopping och på kvällen slår vi klackarna, (inte för att jag kommer ha det men haha) i taket och dansar loss på trädgårn! Längtar!!

Saknar min Sonja som är hos mamma och pappa nu. Hoppas hon kommer hem snart! :D

Ne nu måste jag äta frukost, hmmm, va fan ska man äta?

kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0