090204

(Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.)


Idag har jag städat och donat tills Mia kom :) Vi satt i soffan pratade och myste med hundarna. :) Sedan gick vi en promenad. Sedan åkte de hem. Jag har idag bakat kladdkaksmuffins som jag tänkte bjuda på jobbet imorogn. Och nu till kvällsmat blev det nybakta frallor och köttsoppa. D blev glatt överraskad när han kom hem från gymmet. Mums! Dock blev det inga bra bilder på det dock :( Tråkigt. Får försöka få en bättre bild på frallorna imorgon. Men det var riktigt gott iallafall och får jag några bra bilder kommer receptet upp här på bloggen! :)

Imorgon är det fredag och jag har 3 arbetsdagar kvar sedan är jag ledig 2. :) På måndag blir det att åka till frisören och blonderna och klippa. Blir kanske lite mörkt i också. Får se vad jag vågar ;) ska bli skönt att bli av med utväxten och det slitna hårtopparna. :)

Ha nu en toppen kväll. Klockan 9 blir det "Kniven mot strupen" och sen sängen och kolla på någon film med D.

Kram

Kommentarer
Postat av: Annie

Jadå allt gick bara bra med Annika :) Det är nästintill vardagsmat ;)

2010-02-04 @ 21:59:47
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0