Skickat iväg de första berlockerna nu.


Bild på Hiro lånad av Sofia (http://hirosvarld.blogg.se/2009/july/vacker-som-en-dag.html#comment)




Den ena var den svarta med bläs jag visat här på bloggen och den andra var en avbildning av bullen Hiro. (super snygg tricolor som jag vill att min nästa ska se ut <3) Som är han på bilden ovan! Är super nöjd med den :)

Gick bra nere hos Anna idag och tror jag kan få betydligt fler timmar :) Jippi! Bakade bullar idag också. Hälften med mandelmassa i och hälften utan. Blev riktigt goda!

Nu skall jag och D göra hönökaka med smält ost! :) onyttigt men gott! Blir nog äta till en film! :)

Imorgon blir jag av med tandtällningen! JIPPI! :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0