Söndag igen och imorgon är man ledig!



Godmorgon alla glada och goa.
Har precis ätit en riktigt helg frukost med D. Var ju nere och köpte massa gott igår för att vi skulle kunna äta en god frukost tillsammans, enda gången på hela veckan. Mys iallafall! :) D grejar med tv och jag & Sonja myser i soffan. Börjar kvart i 12 idag skönt. Och går endast till kvart över 4. ;) Sedan blir det att åka upp till Partille för att hämta lite papper. Skall fixa en lathund till min stämpelavd. :) Glömde ta med det i fredags.

Ikväll blir det en lugn kväll, imorgon är jag och D lediga ihop! HURRA! Så får se vad som vi skall hitta på. Lovely! Nu skall jag gå och fixa det sista innan jag sticker till jobbet. Ha en good day :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0