Julpyssel del 1

Tjoho!
Nu är man tillbaka igen. usch säger så varje gång nu ju... Skärpning!!! Jobbar nu iallafall i snitt5-6 dagar / vecka. Och visst är men mör i kroppen. Men man får ta vara på de dagar man har ledig och göra INGENTING! ;) Skönt de med.
Vi ju belöning genom att vara ledig 24-29dec tillsammans med D. Underbart!

Vad har hänt sedan sist då? Hmm...
Jo vi har varit och storshoppat på Gekås. Alla julklappar är i stortsett klara. Har lite kvar ... Har börjar göra mina julkort. Efter att ha velat fram och tillbaka ett antal gånger och har klara kort som jag inte längre vill skicka?!! Men nu blir dem toppen! :)

I Måndag var vi på bullterrier-promis i Borås med Sonjas kennel mamma Lisbeth & massa boråsbullisar. Det var mycket trevligt trots regnet. Så tyvärr finns det inga bilder.
Har haft "demo" på julkort i Göteborgsbutiken. Gick toppen och hopppas några kunder nappade på lite ideer. Sedan har jag också börjat med att jobba med något som kallas Distress. Sjukt kul och ruggigt lätt. Tänkte ta och visa er i bloggen någon dag. För det finns ju inga beskrivningar på Panduro hur man gör. :) Så julpysslet är i gång. Igår pysslade jag och hör och häpna D tillsammmans. Vi gjorde julkulor med glitter innuti. Och så gjorde jag Snöbollekulor ;) Det blev en super fin grupp som nu står på vardagsrumsbordet. Lite i tidigaste laget men måste bränna ljuset lite innan det är 2 dec för 1 dec fick inte plats på ljuset. hihi. Bilder kommer nedan...

Ha en trevlig kväll. Så hörs vi snart igen! I promise!
kram

Klicka på bilden för att den skall bli större :)



Kommentarer
Postat av: Anka

Äntligen är bloggen igång igen... fast den som väntar på nåt gott...

2009-11-20 @ 08:24:18
Postat av: Christine

Tack! Din också. Vilka fina tips. Kanske tillochmed kan lära mig att göra makramé med din fina beskrivning:)Jag är verkligen helt lost när det kommer till det.. hehe



Ses på jobbet:)



Kram

2009-11-20 @ 21:49:44
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0