Har den bästa pojkvännen man kan ha! <3

Igår sa jag till D att kan vi inte boka biljetter till "luftslottet som sprängdes" den senaste filmen av Stieg Larsson? Visst sa D och vi kollade in på SF´s hemsida. Dock  hade alla bra platser gått. GIVETVIS! :( Lite besviken som jag blev och tyckte vi kunde ta en plats i kanten istället. Försökte övertala att man ser faktiskt bra där också. Men D var envis. Det är väl ingen idé att sitta där sa han. Bättre att se en annan dag. (Givetvis blev jag lite sur. Ville ju verkligen gå på premiären på fredag. Då tar D fram två biljetter ut plånboken. Och visst hade han varit ute och köpt dem när de släpptes. :) Och bra platser fick vi också. Dock skulle det varit en överraksning på fredag och som vanligt gör jag så han måste säga vad det är. :( Men jag är glad ändå. För jag får gå på premiären med min underbaraste D. <3

Tack babe, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0