Uppe med tuppen! :)

Hej!
Idag är jag riktigt stolt över mig själv. Bestämde mig för att börja äta bättre och ut och gå varje morgon (dock utan seg Sonja som totalvägrar att gå ut kl 7 på morgonen) men idag iallafall gick jag upp kl 7 och tog på mig.. På med MP3:n och så gick jag rundan på ca 25 min. Riktigt härligt väder lagom kallt/varmt. :) Men jag är stolt över mig själv... :D

Nu ska jag göra i ordning mig sedan kvart i 9 blir det dax att gå ut med Sonja. Men va skönt det är att ha varit ute och gått :D

kram


jag och min elin! :D

Kommentarer
Postat av: elin

Vad söt du är min vän:) Gamal bild från kullaberg va??! ;) haha puss och kram och nyp därbak;)

2009-05-16 @ 01:12:16
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0