2 veckor sedan sist...


Hej :)
Nu är det 2 veckor sedan jag skrev senast. Har inte haft någon vidare lust att skriva... Helgen har varit kanon. I fredags möttes jag och D samt Sonja upp i stan för att ta bussen till Örby. :) På lördagen var det dax för kalas för D. Som fyller 20 år på onsdag! :D Sedan på kvällen hälsade vi på Burken i hans nya lya. :) Fint hade han det. :) Sedan åkte vi hem och hade lördags mys m popcorn och så. Mums! Sedan gick vi och la oss för dagen efter var det ju Tånga Hed.

På söndagen var det till att stiga upp tidigt då vi skulle åka halv 8 till Vårgårda och Tånga Hed. Men vi kom iväg strax efter 8 ;) hehe. Men efter att också ha kört fel så hittade vi äntligen fram. Strax efter nio var vi iallafall där. Hann inte se minisarna :( Men såg lite Am Staff valpar. :) Satte upp campingstolarna och Sonjas tält och var beredda på att se många fina bullar. :) Träffade många känningar men öven folk man bara pratat m på forumet vilket var super skoj. Träffade till exempel bullen Lena som har en super rolig blogg jag brukar läsa. :) Sonja var ltie tjurig i början men så fick hon sova i husses knä en stund 1 timme eller något tror jag det var så var hon jätte glad och pigg. Efter att suttit i x antal timmar och sett super många fina bullar så var det dax för Sonjas tur att ställas. Gick super bra. Blev 2:a m Hederspris. Den andra veteran tiken var super fin också. Men Sonja skötte sig jätte bra och av bilderna att döma visade hon sig riktigt bra.. Svårt att se sådant själv. :)
Jag har iallafall bestämt mig samt D att nästa bulle blir en Tricolor m mycket vitt ansiktet. Fick se en "live" nu på Tånga och jag är helt såld. :)

Vägen hem däckade Sonja i bilen dirket. Väl i Örby blev det mat sedan tog vi bussen till Göteborg igen. Sonja låg med rumpan i Ds knä och huvudet i mitt då jag satt vid fönstret och solen. :) Hon snarkade gått hela vägen hem. :) Väl hemma däckade hon i soffan medens jag fortsatte sy hennes sele. Behöver D ringarna nu så jag snart kan sätta ihop hela. Men nu måste jag göra i ordning mig och sedan gå ut med Sonja.. Ha en bra dag! kramkrma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0