UTMANING MIN HUND



Vad heter din hund?
Topline Tempore Donna "Sonja"

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på? Jag har inte valt namnet på Sonja då jag tagit över henne. Men innan hon kom till min syster hette hon Soya men min syster döpte om henne till Sonja.

När är din hund född? 24 augusti 2000

Vilken ras är den och vilken färg har den? Bullterrier & black brindle

Vad väger din hund? 25 hela kilon väger min dam

Vart köpte du hunden och vad kostade den? Hon kommer från kenneln Topline. Dock har jag inte köpt henne utan har henne på foder kan man säga. Fast hon är min.

Varför valde du just den rasen?  Min syster skaffade bullisen Otto och sedan var jag fast. Kan inte tänka mig en annan ras än bullterrier nu.

Har du deltagit i några tävlingar med hunden? Ja, utställningar! Hon blev ju champion i Januari på Mydog! :) Stolt matte!

 Är hunden rädd för något? Vattenpölar :) Hon går riktiga omvägar för att slippa vattenpölen

Vill du ha fler hundar av samma ras? ABSOLUT kan inte bärga mig eftetr att ta ne valp till!

Kan hunden några konster och lydnad?
Hon kan endel simpla saker men inget avanserad

Jag utmanar följande: Alla läsare som har hund!

Kommentarer
Postat av: Victoria

ååh! jag saknar min ronja massa nuuu!! :(:( jag och Erik har funderat på hund, dock har vi inte råd nu, men vill så gärna ha en liten goldenvalp snart! :) hur är allt annars då? sköt om dig! pusspuss

2009-03-11 @ 22:41:43
URL: http://torica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0