UPPE "TIDIGT"



Hejsan!
Nu sitter jag vid frukost bordet. Ingen vikariepool som ringde mig idag inte. :( Tråkigt. Vill ju ha jobb/pengar ;) Men men får bli en lugn dag innan jobbet på Panduro imorgon! Funderar på att åka ner till stan och kolla lite :) Är sugen på ett par nya jeans och har ju 200:- presentkort på Nordstan. Alltid något ju. :) Har hittat några på bikbok som är intressanta. :)

Skall kolla efter några bättre tjock tröja som inte är collage tröja typ ;) Haha om ni förstår! ;) Nu skall jag iallafall klä på mig. Blir en tur med Sonja och kl 12 skall jag & D luncha ihop! Mysigt! Vad skall jag laga för mat? Vi får helt enkelt se.

Sköt om er idag! Kramar

(Bilden: Behöver jag säga att Sonja är knäpp? När klockan slått över kl 5 så sitter hon vid matskålen och gnyr till hon får mat. I de flesta fall. hihi. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0