TORSDAG



Sitter vid frukost bordet och försöker blogga snabbt då batteriet snart tar slut! ;) idag skall jag jobba 11-19 så det kommer bli nice! Sedan hoppas jag D hämtar mig på jobbet! Men jag funderar också på att ta bilen själv. Men men om en halvtimme går bussen härifrån! Så innan skall det hinnas med att ta Sonja på en sväng! Hon är ialalfall sjukt gnällig hela tiden. Ingenting passar henne. Lite jobbigt!

Igår bakade jag äppelpaj, mumsigt!! Vi var som sagt i stan. Men hittade inga jeans som passade det jag tänkt mig. Svårt det där med jeans tycker jag! Så dyrt också!! Men men. Ikväll blir det till att ta det lugnt! Skönt det också baar slappa! Vad händer för er i helgen? D pratade om tentafest så vi får se!

Hoppas eran dag blir bra! Kramar


Kommentarer
Postat av: E.

Du passar verkligen grymt bra i den hårfärgen cissi, det måste jag säga!! :D

2009-03-12 @ 22:58:04
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0