SÖNDAG

Nu var det söndag igen... Jobb imorgon. Pizzan igår smakade gott men magen mår inte tip topp idag. Ska inte äta fel igen säger jag bara! Men det är smällar man får ta. :/ Jobbigt bara att ha ont i magen. Så vad tyckte ni om andra chansen? Gick rätt låt vidare? :)

Nu har D varit ute med Sonja. Jag sitter fortfarande i morgonrock i sängen! Är det söndag så är det, eller hur? ;) Idag blir det en lugn dag. D skall köra sin pappa & sambo till Landvetter ikväll. Hoppas på att kunna hålla honom sällskap. Annars har vi inget planerat. Hade velat gå en lång tur idag men inte så sugen när man ser vädret ute. Snö och slaks... Ingen bra kombination! Nu kommer mensmajja in i sovrummet, Sonja! Hon är ganska gnällig just nu. Och man måste passa upp henne hela tiden. Jobbigt det där ;) Ingen som vill låna henne så där en 2 veckor ? (A) haha. Ne skoja bara. Lämnar inte bort min älskling!

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0