Snart helg, underbart!


Äntligen är det fredag! Bara 8 timmars jobbpass kvar sedan är det heeeeelg! Ska bli skönt & roligt. Ska ju som sagt hitta på massa roliga saker ihelgen... :D Ikväll kommer mamma och pappa till jobbet, skall hämta systers nykel sedan ska de också köra hem mig från jobbet. Lyx! Så kanske blir att titta runt lite på Allum med mamma och pappa. :)

Ikväll blir det att titta på Lets dance finalen. Vem hoppas ni vinner? Jag håller på Magnus. Han är så mysig som person och dansar bra. Tänk att dansa runt med alla de kilorna muskler.. Jag är imonerad. :)

Nu skall Sonja ut på en promenad. Men vad hände med våren? Nu ligger det ju snö ute igen!! Usch deppigt! Men men hoppas eran fredag går fort. Det hoppas jag att min dag gör så jag kan komma hem igen! :D

KRAM&PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0