SÄNG SÄNG SÄNG, SOVA SOVA, SÄNG SÄNG SÄNG!!

Hej & Halloj alla!!

kan börja med att berätta att mina brillor är inköpta på Åhlens, 179:- kostade älsklingarna! ;) Sedan jobbet har gått bra. Slapp jobba till 8. Var så lite folk på inserationskvällen ;) Folk avr där frö att ära godis! Haha. Nu halvsitter jag i sängen! Idag shoppade jag lite påskpynt. Blev en liten present till D. Ville ha den själv också men de var så underbart söta. :) Sedan lägger jag också in bild på pynten vi fick från Björn & Maria. Samt tuppen mamsen och papsen köpte till oss. Så allt lite påskpynt har vi! ;) Skall inflörskaffa lite ris sedan. Vi har så fina fjädrar på Panduro, ljusljus rosa samt vita som skall pryda mitt ris! :)

Jag & D satte oss ner i soffan och skrev upp bra saker med den andre, mindre bra samt vilka saker man tyckte att den andre kunde förbättra. Så skönt att göra sådant här tycker jag. Så man kollar av varandra så man slippet onödigt bråk. Funkar för mig och D. :) Vi är som vanligt överens med det mesta. Men ibland måste man upprepa saker flera gånger för Herr D. Han kan var lite svår startad ibland, eller vad säger du äls? ;) HIHI...

Nu är det iallafall sängen som gäller, citerar Galenskaparna Afer Shave: Säng säng säng, sova sova, säng säng säng...

Godnatt och sov så gott!!


På bilden med kycklingarna. Den vänsta ligger på rygg, mitten på sniskan, och den högra är "normal" haha. Fast alla kyklingar är smptt överviktiga men super söta!! Sedan Äggen med fötter från Maria & Björn ochtuppen från mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0