Ny vecka, nya möjligheter.


Godmorgon!
Sitter nu framför tvn, har kollat på Vakna med The Voice. Kom hem vid kvart i 12 inatt så lite seg var jag på morgonen men tur att jag hade sovmorgon iallafall! :) Filmen var jätte rolig. Riktig tjej film. Jag och syster skrattade i kapp några gånger! :) Ska lätt köpa filmen när den kommer på DVD och se på den X antal gånger till! Roligt att hitta på något med syster.

Här kommer en veckans att göra:



Veckan har lite olika att erbjuda. Vill försöka få klipptid också någon dag. Behöver färga mitt hår. Nu skall jag gå och sminka mig och fixa håret inför jobbet. Jag börjar 12.00 idag. Skönt jobbar till 18.00. :) Perfekt...

Ha en underbar dag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0