Nu ligger man här...


Så här kan det se ut när jag och Sonja slappar ihop!

...i sängen med en snarkande bulle vid ens fötter. :) Zzz. Hade rejäl sovmorgon idag och nu när jag vaknade var D borta. Han är ute på en jogging runda. Är fortfarande sjukt trött men det går väl över när vi ätit frukost. Idag skall jag tvätta lite kläder var det tänkt, jobbar kläderna och jeansen är det viktigaste. Inget roligt vårväder är det heller. Vart tog solen vägen??

Igår var det ett underbart vårväder. Hade en rolig dag med syster. Hon hittade en massa på IKEA. Vi hittade lite men man är ju inte direkt rik just nu. Sedan åkte vi hem till lägenheten för att hämta Sonja grisen! Åkte bort till systers lägenhet. Men OJ så fin den blivit. :) Så nu har vi bestämt hur det skall se ut i vårt vardagsrum. Skall försöka skissa upp det och skanna in bilden. :) Kommer bli så snyggt. Mamma & pappa kom förbi. Byggde ihop en massa IKEA möbler. Gick ändå fort. Sedan ställa iordning allting och så hämtade jag & mamsen mat på Kina resturangen vid syster. Riktigt gott var det. Har en matlåda tills imorgon. :)

Sedan på kvällen var det tänkt att vi skulle åkt och träffat lite lisefolk. men jag hade världens huvudvärk och kände mig gnällig liksom. Samt att man var ju helt slut efter att ha flyttat henne! ;) Men senare ikväll kanske jag och syster skall gå på bio! :) Skoj. Skall isåfall se en shoppaholics bekännelse! Tror vi kommer gilla den!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0