MÅNDAG


Så här ser jag ut idag! :)


HELLO!

Nu sitter jag i soffan tillsammans med en snarkade Sonja & kollar på Vakna med The Voice dock är det strax slut. Men det bästa tv-programmet att kolla på under morgonen enligt mig! Körde som sagt Ds far & hans sambo till Landvetter. De skulle till Thailand ocg gotta sig! Fuskigt. De  lämnade oss med regn & slask. Fy vad orättvist! Sedan när vi ända åkte förbi åkte vi in till Ds bror i Mölnlycke oh hälsade på lite. Stannade och kollade på sanningens ögonblick. Han som var med kom ju från Horred. Dock känner jag inte igen honom. Men fy vad man skämmer ut sig när man är med där. Fast de lockar ju tittare, haha. Som mig! (A)

Sedan åkte vi hem. Kom på att vi inte heller hade ätit något på hela dagen så halv 11 gjorde vi toast! Gottigt. Men farligt gott. Sedan bums ner i säng. Började kolla på filmen Rallybrudar gillar den hittils men tillslut vann ögonen. Men ikväll kollar vi klart på den. Skall nog iväg också och lämna tillbaka den maskinen jag hämtade i veckan. Suck. Tydligen var inte den hel ändå. Jaja hoppas på lkite ersättning hihi. Sedan blir det att ta bilen direkt till jobbet. Ska bli skoj att jobba igen. :)

HA NU EN SUPER BRA DAG! <3
Kramar Cecilia

Kommentarer
Postat av: Elin

Lika fin som alltid:)

2009-03-09 @ 14:59:35
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0