LÅNG DAG



Hej alla gulliga människor!

Idag har jag fått gjort mycket. Gick upp 05.30 för att vara på Tandregleringen klockan 8.20. Åt frukost med D och mös lite :) Kvart i sju åkte jag bussen in till Centralen, sedan gick bussen till Borås kvart över sju. :) Halv sov hela vägen och läste boken av Cesar Millan, som jag fick i födelsedagspresent i Januari. Hihi har glömt bort den lite. Men är super sköt att läsa på bussen till Borås. Avkopplande att bara falla in i boken och inte vara medveten om det som händer runt om kring. Väl framme var solen framme och jag fick inviga mina nya solglasögon jag köpte igår. :)

Jag klippte och färgade även håret igår. Gick till Göteborg Frisörskola och klippte mig. Fick en jätte duktig tjej. Blev småsmå men mpnga blonda slingor. Jag är numera ljusbrun men lite blonda inslag. And I like! :D Det är dock svårt att få på bild.

När jag väl kom till Tandregleringen så fanns jag inte med i tidbokning. Suck! Men hon som satt i receptionen var super gullig och såg till att jag fick komma in ändå! :) Så fick spänt min tandställning. Men ljus ros gummiband ;) Sedan tog jag bussen hem till stan igen. Gick lite i femman när jag ändå var inne. Köpte lite ramar för att sätta mina fina bullisbilder som Lisa har målat Lisas hemsida De är super fina :) Så ena har jag satt upp i sovummet. Den andra skall upp i köket. Sedan bestämde jag och Mamsen att vi skulle lucha ihop i Kungsbacka. Så jag åkte till henne. Vi kollade lite i affärer. Fick en kjol från Gina. Vi åt på McDonalds. Inte så fint och nyttigt men det var iallafall gott. :) Sedan gick mamsen och jag hälsade på Sara på Lindex. Så hon tog luch och vi satt och snackade. :)

Nu är jag iallafall hemma och ska ta det lugnt!! Hoppas eran dag har varit bra! :) Sonja ligger och grymtar efter uppmärksamhet och ålar sig i soffan! Hon hälsar med lite fnatt! :)

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0