LÄGENHETEN I BILDER

Nu är vi klara med köket! Jippi! :) Nu är nästa projekt är vardagsrummet! Längtar tills det också är klart! Kommer bli bra! Här kommer en liten rundtur i lägenheten. Har precis som igår ingen dator efter klockan 19.30. Skall strax beställa pizza också som vi skall äta till Melodifestivalen. Mums! Är så sugen på en kebabtallrik. :) Visst blir ni lite avensjuka! höhö. ;)

Jo idag har jag bokat stuga inför bullterrier speicalen! Jippi. Gud vad jag läntar nu. Skall bli skoj att träffa människoroch bullar man bara pratat med över internet. Som tex Alfons & Sigrid om ni skall dit. :) Vill ju pussa på Alfons! (A) Sedan skall de bli kul att träffa alla andra också som man träffar på bullisträffarna här! Skall bo i stuga med D, Sonja, Syster och Herr Otto. Kanske lillebror också. Kommer bli kanon! :) Lääängtar!

Här kommer iallafall bilderna. bilderna är såklart klickbara.

       

       

 

Ha en trevlig kväll mina läsare! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå va fint ni har fått det. supersnyggt ju! :) love you babe.

2009-03-07 @ 20:33:30
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Sigrid och Alfons

Tanken är ju att åka på specialen. Men det är inte riktigt spikat ännu. I så fall blir det rum på hotellet. Vet med mig sen innan att ju mindre man behöver fundera på städning, linne och frukost desto trevligare blir vistelsen i övrigt!

Får se om jag hittar någon som vill dela ett dubbelrum!

Kram

2009-03-08 @ 22:07:30
URL: http://www.sigridkarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0