KVÄLL


Ska jag bli blond igen?


HEJ
Hur har eran dag varit? :) Min har vait bra. Dagen var lite seg i början men efter lunch gick det fort. Mötte upp Maria & Björn i Allum sedan åkte vi hem hit. Sonja var helt galen. Maria skulle kklappa henne hela tiden. Fikade med the och tigerkaka. Mums. :) Fick också två jätte söta påskpynt av dem. Visar bild imorgon! :) Tack så hemskt mycket! Gullig av dem! Blev massa bullisprat & såklart massa annat. Får ses snart igen!

Nu har jag kollat på Hundcoachen. Frallan var super söt! (L) Men nu skall jag borsta tänderna och gå och kolla på film med D.

Sov gott! Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Stay dark.

2009-03-16 @ 22:56:15
Postat av: Elin

blond kan väl vara fräscht till sommaren, men du är snygg i vad som helst babe;)

2009-03-18 @ 08:11:24
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Maria S.

Hej!

Det var jätte trevligt att träffa er tre igen, måste ses snart igen! =)

Ja, hon var så go lilla Sonja. Ville faktiskt aldrig sluta klappa på henne heller =) <3

Ha det så bra! Kram kram till er.

2009-03-22 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0