HEJ

Hej allihopa!
Nu sitter jag och lyssnar på Sonjas eviga gnällande. Ska bli så skönt när hon slutat löpa!! Men iallafall skall strax röra mig mot sminket och göra i ordning mig. Skall ner till AF på möte. Så tråkigt! Men ett måste typ! KL 10 skall jag vara där iallafall. Sedan ska jag möta upp syster i hennes lägenhet men funderar på att åka in till stan först! :) Tar med mitt present kort. Du vet aldrig när du hittar något. Har hittat en grymt snygg jeans jacka på Gina :) Och lite tröjor och en kjol! :) Hihi. Så skall in och kolla idag! Men hörs ikväll alla godingar!

Ha en super dag!


Både blond och korthårig!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Klart du ska bli blond igen! passar du ju jättebra i! Dessutom är det vår och sommar snart å då ska man vara ljuus! :D najs-najs-najs!

Ja idag var Alfons fiiin på bild, blir lätt så när man blåser upp ser för att man ser en bil komma på avstånd. (jefla hund). Undra om man kan få in en bil på Malmömässan som kör förbi ringen på lördag...

KRAM

2009-03-18 @ 22:11:39
URL: http://www.sigridkarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0