HEJ

Hej, förlåt för dålig uppdatering. Har jobbat frå n 10.00 - 19,00 skulle egentligen bara jobbat till 17.30. Men en tjej mådde inte så bra på jobbet så jag erbjöd mig att jobba hennes tid. Money! Hur har ni det? :) Jag är trött idag men annars har dagen gått hyffsat fort! Plockade om lite i mina hyllor och damade av. Så tiden gick lite fortare då. Nu sitter jag framför dator, kollade på så ska det låta. Måns Zelmerlöv var med. I'm in loooove. Fast det får inte D veta. Han klagade för att jag sa det typ 5 ggr att Måns var snygg!! Haha. Elak flickvän jag är! hihi.

Nu kollar vi iallafall på Lets Dance & Hjälp.  Både sitter med datorerna i högsta hugg. Nu i helgen är det Svenska vinnarutställnignen i Malmö, ångrar lite att jag inte anmälde Sonja. Utställningar är så skoj! Men till sommaren kommer det bli en del. Tånga Hed, Tvååker och Borås! Och som jag sagt innan SPECIALEN! :D Wiho! Hundsommar kan man lugnt säga! Längtar som en tok!!

Imorgon blir det IKEA! :) Wiho och på kvällen blir det Party! Men ha en bra helg! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0