HÄRLIG UTEDAG


Som jag skrev i morgon inlägget fick jag ju jobb. Från 9-17. Skönt att jobba lite. Var ju ute halva dagen i vårvädret. Dock blåste det kallt idag. :( Men annars var det härligt. Så nu känner jag mig matt i huvudet. Ungarnas tjöt och skrik känns såhär i efter hand. Men det var skönt att jobba. :D Alltid bra att få lite extra pengar. Så denna veckan har jag jobbat 4 dagar med imorgon :) SÅ nästan en full vecka! :D

Nu ligger jag under täcket i sängen! Mysigt. Läser lite bloggar och har det gott. D spelar dator. Men lite kvalitetstid för oss själva! ;) Det behöv faktiskt. Innan var vi nere i affären och veckohandlade. Blev massa gott inför helgen och sådant. Skall göra min favoriträtt i helgen! MUMS! Ger er recept och bilder när vi gjort den. Jag säger till er alla att det är SUPER god! Sedan skall vi äta kebab i pita bröd en dag med!! Köpte en "kebab" sås i affären skall bli kul att testa om den är god.

Ikväll blir det Sveriges värsta bilförare & Lyxfällan med nyköpta baguetter, räksallad, sallad. Samt Ost och paprika! Mys! Mamma ska sova här också! Hon skall få en matlåda med Flygande Jakob av mig att ha med sig till jobbet. :) Min älskade mamma. Hon är den bästa! Efter Stumpens bortgång har vi kommit varandra så otroligt nära. Sorgen förde oss närmare varandra. Speciellt banden mellan mig och pappa. Älskar han verkligen! Känns som man blivit vuxen och gåptt ifrån allt tonårsgräl. Skönt. Vill att mina föräldrar skall flytta hit till Göteborg. Hade varit så mysigt att ha dem nära. Nu när syster också finns nära oss! <3

Nu blev det ett lite längre blogginlägg har varit dålig på att skriva det senaste. Men nu ska det bli ändrig. Har bestämt mig också. Skall lägga i ljusa slingor i den bruna färgen till en början. Få se om jag trivs! :D Våren är ju ändå här!

Hoppas eran kväll blir lika bra som jag hoppas min blir! Sköt om er! Kram&Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en superduper helg. Tänker på dig<3 Pusss

2009-03-20 @ 10:39:51
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0