FREDAG

Hotellet i Malmö, längtar tillbaka till den helgen!

Hej!
Nu var det fredag igen. (Lite sorligt då det nu är 2 veckor sedan min snutt gick bort) Just nu sitter jag i sängen. Sonja ligger och snarkar i köket. Orkade inte ha henne i sängen idag då hon löper. Måste hon ha sin trosa på sig. Och om hon inte har tratten & man inte kollar henne konstant äter hon upp bindan! Makalös är den hunden. Så hon får lika kvar i köket och sova. Skall strax gå och hämta damen. Är som sagt hemma från jobbet idag med. Magen värker men inte lika hårt. Men det är jobbigt när man har ont konstant. Men skönt att vara på bättringsvägen. Tror att efter helgen kommer det vara så bra att jag kan börja jobba! Ska bli skoj!

Igår hjälpte vi syster att flytta en massa. Jag hjälpte till så gott jag kunde iallafall! Det var en del grejer! Haha. Syster hade sagt att det inte var så mycket. Men halva Nybro fick hon ändå med sig! ;) Kommer nog bli super bra iallafall! :) Ska bli skoj att sedan bara kunna åka till syster :)

Ikväll har jag och D bestämt att efter halv åtta skall kvällen vara dator fri! Bra va? Usch man sitter alldeles för mycket vid datorn annars! Men iallafall efter halv åtta nås man på mobilen istället!!

Nu skall jag äta lite frukost! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0