BACK!

Ja lite glest på bloggen men beror på att helgen spenderades i Horred hos älskade mamma och pappa. Så skönt att komma hem till mor och far. Behöver jag ens berätta att de blev jätte glada för kortet? :) Lördag bjöd på kalas för Mathilda.Skulle egentligen på party med lissefolket men i och med att jag varit sjuk så stod jag över det och stannade hos mamma och pappa en natt till. Söndagen åt vi frukost tidigt. D valde att åka till stan tidigare då han skulle spela hockey med några från klassen. Jag, mamma och pappa skulle tille en stuga som pappa skulle kolla något. Var sedan vi ramhulta fallen.. Sonja var såklart med kom fram en tjej och ville hälsa på Sonja. Man blir alltid lika glad när folk vill det. Skoj att hon visste vilken ras det var och att hon gillade färgade bullar istället för vita! 

Fredagen var lite jobbig då det var en vecka sedan Stumpen gick bort. :( Lilla gubben hoppas de är snälla mot dig...

Iallafall på söndag kväll fick jag super ont i magen och visste inte vad det kunde varit.Trodde jag fått maginfluensa eller blivit matförgiftad. På måndagen gick det inte över så jag ringde sjukvårdsupplysningen. Fick till svar att jag skulle åka till läkaren. Satt på Axess akuten i 5 TIMMAR! Sjukt dåligt. Men till slut fick jag komma in och de sa att jag hade makatarr som kan ha kommit i och med stress. Jag antar att det har att göra med Stumpens bortgång. Livet var inte helt rätt just då! Så nu har jag gått i flera dagar med värk i magen och liggandes i sängen. Sjukt jobbigt, orkar inte med det  mer. Ingen mat får jag i mig heller. Försöker men att tugga är värdelöst! :( Isglass går ner iallafall. :) Nu ligger Sonja i sängen och snarkar och hon har börjar löpa också. 3 veckor framåt nu då. snuttan! <3

Ikväll skall vi hjälpa syster att flytta! Mamma & pappa är påväg till Nybro eller så är de i Nybro nu. Och hjälper att flytta iallfall. Vi skall hjälpa till när de skall lyftast katonger här i stan! Skönt att syster flyttar hit på riktigt med egen lägenhet. :)

Nu skall jag äta en glass! kramar sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; det är hemskt att förlora sin hund :(

gör du då?



Kram

2009-03-06 @ 10:31:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0