ÄNTLIGEN FREDAG IGEN...

HEJ!
Jobb dagen gick bra trots att det är fredagen den 13! Hände en massa på jobbet. Ena kassan strejkade mitt i ett återköp och lite annat!! Men dagen gick bra ! Efter jobbet kom D och vi gick och kollade lite i affärer. Hittade ett par jeans! :) Så nu måste jag slänga lite kläder också! Sedan gick vi och handla på ICA! Blev lite revben och potatis sallad. Självklart mer men bara bra att köpa typ! :)

Nu sitter vi och kollar på "Singing Bee" kollade på Lets dance innan också. Bugg var det som stod på schemat. Åh jag älskar bugg! :) Sedan var det Salsa också men den dansen ligger mig inte lika varmt om hjärtat!

Nu sitter jag i valet och kvalet om jag skall blir åt det ljusare hållet igen eller om jag skall färga oom det mörkt igen! Usch det är så svårt! Måste färga snart innan min utväxt blir allt för tydlig! ;)

Nu är det iallafall en blogg fri helg!! Så vi hörs på söndag kväll igen! Sköt om er!!


Mina nya jenas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0