MTV...




Dagen har varit sådär. Men gick en timmes runda med Sonja o D iallafall. Vi tog med oss the i en termos och chips. Inte det nyttigaste men det var riktigt mysigt trots att det slaskade och blåste kallt.

Just nu sitter jag och kollar på MTV, programmet heter "MADE". Handlar för er som inte tittar på det om en tjej som är lite "plasty" och vill besvisa för de i hennes skola att hon kan skita ner sig. Så hon ska börja spela rugby. Och det är såklart jätte jobbigt och dittan. ;) Haha skoj att kolla på. Vilken små bekymmer endel människor har. ;) Jag fastnar alldeles för lätt för denna sortens tv. Helt meningslös egentligen. Nu ska jag röra på mig och hjälpa D att måla klart i köket. :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: E

Myyycket fräsch blogg cissi! Du kan få göra ett ryck med min också! haha

2009-01-08 @ 20:49:27
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: sofia

haha jaså? :D jao vi ska med, eller mamma och rebus kommer. jag ska på dop :(

2009-01-12 @ 17:12:58
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0