Usch ibland blir jag så trött på mig själv...


Sonja och bullekompisen Otto


Kom inte iväg till AF idag heller! Blir så arg på mig själv. Jag är så lat men imorgon ska jag inte göra något annat än att gå ut med Sonja göra i ordning mig och sedan åka ner. Utan att ens starta datorn! SÅ nu ska det bli gjort. Men jag har iallafall lagat jätte god mat idag. Wokade grönsaker med kycklig kokosmjöl chili och curry pasta och vitlök! Mums! Så nu ska jag ut och städa köket troligtvis. Ser för jävligt ut. Men just nu kollar jag på Ceasar och Sonja la precis sitt huvud i mitt knä. Mys vovve hon är. :)

Vi var nere i djuraffären idag och köpte ett flexikoppel till Sonja för att ha när vi går i skogen och så. Så hon kan röra sig på lite större yta. Blev ett orange och grå/svart super snyggt. Så de får testas på lördag när vi ska gå lååång promenaden. :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0