Tjingelingpling....


Den till höger skall pryda vår köks vägg. : )



Rubriker är det tråkigast att komma på. Ville bara säga det ;) idag har det varit en riktig slapp dag. Igen... ;) Men har hittat designen som skall sitta på vår köksvägg. Kommer bli super jag lovar er. :) Sedan har jag också målat en bullis vid Sonjas vattenskål tänkte visa er senare. Den blev ur gullig. :) D käkar pepparkakor kvar från i julas som hans mamma bakade till oss. Gottegris han är ; ) och jag har absolut inte ätit någon (A) haha. ;)

D hade ett så bra recept mot förskylning som han tyckte var super gott. varmt vatten och Honung. Jag tänkte får väl testa då. Men usch så äckligt det var. Honung är ju inte min passion nu iallafall! Så nej tack till honung men Ja tack till the. :) Sorry D men det var inte gott!

Ska nog baka något mer ikväll. Men vet inte ännu vad. Något med choklad låter gott i mina öron... :) mums! Nu fnattar sonja m D :) Hur härligt som helst. Ska bjuda med mig av ett fillmklipp någondag så ska ni få se hur härlig hon är när hon fnattar!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0