Tillbaka igen efter 20 årsdag och hundutställning.




Nu tänkte jag berätta lite vad som hände på min födelsedag :) Vi åkte till mydog så vi var där och mötte upp systeryster & Stefan vid 9. Kollade runt en massa. Kollade rasmontern och lite annat. Sedan kvart i 12 var det dax för bullisarna att visa upp sig. :) massa fina bullterriers fann det. Men tillslut var det min och Sonjas tur. Jag var sjukt nervös men sonja var så klart cool lugn. :)

Vi vann jag och Sonja. Så Sonja blev champion och BIR (=bäst i rasen) så vi fick vänta kvar tills den stora finalen seanre på dagen. En mycket lyckad 20-årsdag. På kvällen blev det party m vänner. Både från Horred och från lisse samt min kusin! Jätte trevligt. Så festen blev lyckad också. Lisse folket lämnade lägenheten vid halv 4. :) Tack allihopa som gjorde min födelsedag sååååå bra !

Nu har vi "dansat" ut julen i lägenheten. Skönt för man tröttnar faktiskt på pyntet och granen barrade så förbaskat mycket. Men nu är det iallafall borta. Nu sitter jag i soffan m täcke och en Sonja som ligger över mina knän. Nu hämtar D julmust och mina bakade muffins som jg gjorde igår. :) Super goda. Kommer lägga upp ett recept lite senare i veckan. :)

Sköt om er. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lotta

Får tacka för en trevlig kväll och tur att du är nöjd med din födelsedag (: Nästa gång är du välkommen ner till oss och fira (; hihi

2009-01-06 @ 20:51:33
Postat av: sofia

åh va de på my dog? min mongohund va också med! :D

2009-01-12 @ 15:23:36
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0