Tårtdax...


Mina sandaler jag köpte på Ellos för 399:-


Imorgon skall jag som sagt ha kalas. :) Köpte alla grejerna igår som jag skall ha på min prinsesstårta. Den kommer bli super fin. :) Mötte upp D igår i stan och åkte ut till backaplan för att leta täcke til Sonja. Men hon måste ha en konstig storlek. 45 passade inte och 50 var alldeles förstort. Skulle köpt ett Hurtta täcke men vi kunde inte bestämma oss om det satt bra eller inte så det blev inget täcke... Åkte hem sedan och städade köket och diskade. Sedan satt vi och kollade på handbollsmatchen. Sverige var ju jätte bra i början. Men sedan tappade dem alltihopa. Men de jobbade på bra. :)

Igår kom mina gladiator sandaler. Hittade inga förra året, men nu hittade jag de på ellos. Super fina och satt jätte bra på mina fötter. :) Toppen nöjd. Den perfekta sandalen till sommaren då jag och D ska åka på solsemester. Bikini,linne, jeansshorts och gladiatorsandaler, åh vad jag längtar till sommaren. Hittade massa annat fint på Ellos två bäddset och metervara till gardin för sovrummet. :) Den till vänster är ett 8 delars bäddset till ett kanon bra pris 299:- för fyra kuddfodral och två täcken och två lakan. Perfekt för mig och D :) Sedan är det andra till höger är helt underbart vackert. Den till höger vill jag i metervara för att sy en gardin till sovrummet. :) Visst är det fint?


1-2 augusti längtar jag till :) Då är det bullterrier specialen. :) Första bullterrier speicelaen för D och min 3dje fast första som egen hundägare av en bullis. Åh vad jag längtar! :)

Nu ska jag baka tårta. Delar med mig av den sen :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0