Städar och donar i hela lägenheten



Hej igen!
Gott om uppdateringar idag va? Idag ialalfall var jag nere på Olskrokstorget. Köpte två små växter att ha i fönstret i käket istället för plast! Ätligen fick jag köpt det. Sedan köpte jag lite vin på Systemet. Han kollade en extra gång på mitt leg ;) Sedan gick jag och handla allt vi behövde till tacosen som vi skall äta ikväll till Let´s Dance. Och så blev det två buketter vita tulpaner som kommer bli super fint på dukningen. :) Så nu börjar allting ordna upp sig inför kalaset :) Ska bli trevligt.

Pratade med systeryster idag också. Skulle egentligen ha träffats idag men känns som det blir lite stressigt med allt så.. Men vi skall iallafall träffas på söndag oh gå ut och äta innan vi skall till operan och kolla på Mary Poppins. Ska bli underbart. Musikaler är väl det bästa som finns. Har tidigare varit på en varje år med syster. Förra förra året satt vi på rad 1 och kollade på Grease (scandinavium) best ever! Förra året var det footloose också helt underbar och i år blir det 3dje raden på Mary Poppins. Jag längtar!

Snart är det min tur att våttorka hela lägenheten för D dammsuger. Fy så kelit det är. :/ Haha. Nu ligger iallafall Sonja och sussar bredvid mig i soffan. Nu går jag kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Nee, johanna satte in 200 kr i månaden så vi betalade inte för doris.. Men jag tror inte de är så jätte mkt dyrare.. Iofs ska man ju ha försäkring på den och det är ju de som kostar..

2009-01-24 @ 14:32:50
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0