Soory för dålig uppdatering.



Idag har jag varit iväg hela dagen och så. Först åkte jag och D in till stan och köpte penslar och lite så- Sen gick jag hem till syster yster och fikade sedan gick vi till Kinesiska muren och åt Kina mat. Jag åt klassiska modin maten "Biff i currysås" Mums! Bästa på hela menyn. Sedan gick vi och fika för att vi var för tidiga. Blev en kopp the och en halv muffins var. Lagom när de stängde gick vi till operan för att se Mary Poppins :)

Och nu är jag då hemma. Den var super bra :) Precis som jag hade hoppats. Mycket sång och dans och bra dansare var det! Tack syster!!! Imorgon åker hon iväg med båten för att jobba en vecka men sedan kommer hon hem igen! Längtar redan. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig. Hoppas ni ursäktar mig för den dåliga uppdateringen! ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0