Snart snart snart.....



Om mindre än två timmar är jag 20 hela år. hihi. Tänk att jag redan levt i 20 år. :) Imorgon blir det som jag sagt innan Mydog :) Men på kvällen blir det PARTY! :D Ska bli så skoj. Många av tjej kompisarna från horred kommer :D + Marina och underbara lissefolket. :D Är otroligt party sugen! (D)(D)

Innan var vi hos mam och pap m syster och bytte lite julklappar. Syster fick en tröja m en bullis på (likadan som bilden) otoligt snygg. Är lite sugen på en sådan själv. :D Fick av syster en smycket hållare i form av ett träd, sedan fick jag 200:- i presentkort på hela nordstan :D och så fick jag och D en helårs premeration/medlemskap i SVBTK (= svenska bullterrierklubben) D fick också 200 :- i present kort. Tack syster yster! Perfekt :D

Nu sitter D innan i sovrummet och lurar på något. En present till mig. Ååååh bus jag vill ju veta vad du håller på med! ;)

Hejdå gullungar :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit så stor :O Första gången vi träffades var du väl typ 16? Har vi kännt varandra i 4 år alla redan? :P Tröjan var urläcker, även jag är avundsjuk :P Saknar er

2009-01-03 @ 07:53:38
Postat av: Jessika

Som bulleägare så känner jag att den där tröjan är ett måste! :) Vart hittar jag den?

2009-01-12 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0