Skrivit Cv




Nu sitter jag i soffan och har precis skrivit klart Cvn som jag & D skall lämna ut i butiker i Partille. Det är ju värt ett försök iallafall. :) Får se om vi åker ner till djuraffären också. Vill så gärna jobba där. Så jag kan ju försöka iallafall. Som sagt idag drar vi till Allum och spenderar dagen. Jag behöver lite nytt smink så det passar bra. Vad ska ni hitta på idag?

Sonja och D är ute på promenad nu. Har jag berättat om mina "nyårslöften" men jag vill inte kalla dem för löften utan förbättrningar. Jag och D har bestämt oss för att vi skulle skriva ner 3 saker man själv ville förbättre och 3 saker man tyckte den andra skulle förbättra. Det sjuka var att både jag och D hade skriva nästan identiska saker. Usch lever vi för tätt in på varandra eller? :) Så det var iallafall bland annat att jag skulle bli bätter på att plocka undan mina grejer. Och så bestämde vi oss också att vi ska börja försöka gå minst en timme om dagen. Så vi har gått en runda med Sonja varje morgon nu. Men idag behövde jag skriva CV så vi inte kommer så sent till Allum. Men i eftermiddag kanske vi skall träffa en annan bullterrier så jag tänkte att då gårvi en bra tur eller om vi inte träffa sär vi inte hemma så sent så vi tar turen då. :) Men gud så skönt det är att gå rejält varje dag. Beach 09 here I come! ;)

Nu måste jag fixa i ordning mig. :) Kram Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0