Ska ner till Ica nära...




...strax och köpa lite gottigt till kvällen. Jag skall köpa världens bästa och godaste chips. Nämnligen *trummvirvel* PRINGELS. D satt och sa här innan att det inte alls är något speciellt med de chipsen. Men enligt mig är de helt fantastiska. Håller ni inte med om att de smakar mycket bättre än Olws tex? Det tycker iallafall jag. Så jag tänkte faktiskt springa ner till Ica nära som ligger runt huset. Trots att det är dyrare och köpa mig en burk. MMMM! Jammmi!

D har föresten börjat spela massa data spel igen. :( Trodde jag hade lärt honom att jag inte gillar det ;) Nörd är han iallafall. Och just nu sitter han och spelar :( gillar det inte men han får väl göra det. tyckte det var konstigt att han för några dagar sedan pratade mycket om att spela. Och så frågade jag han om han längtade efter ddet. Då svarade han spklart Nej det gör jag inte. Haha första steget är väl förnekelse?

Kram på er gullungar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt klart godare än OLW:s! Hälsa D det!

2009-01-14 @ 21:31:48
URL: http://svenssonmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0